czwartek, 1 grudnia 2016

Podsumowanie listopada


Ja się pytam, gdzie uciekł ten miesiąc, ponieważ nawet nie zauważyłam, jak minął! Niestety, jeśli chodzi o listopad, to książkowo było dość ubogo. Tak jak w zeszłym rzucałam się na każdą książkę, jaką tylko miałam pod ręką, tak w tym nawet kiedy już wygospodarowałam czas na relaks, nie miałam ochoty zagłębiać się w lekturze. Macie jakieś sprawdzone metody na książkowego kaca?



W tym miesiącu przeczytałam tylko jedną książkę, chociaż rozpoczęłam kilka. Jestem między innymi w trakcie czytania kryminału Larssona - Mężczyźni, którzy nienawidzą kobiet (po angielsku The girl with the dragon tattoo). Kiedyś już miałam do niej podejście, jednak zabrakło mi czasu, więc postanowiłam dać jej drugą szansę - z tym, że znowu zabrakło mi cennych minut! 

Natomiast recenzję książki, którą udało mi się przeczytać, można znaleźć tutaj. Jest to pozycja królowej chick-litu, Sophie Kinselli Mam twój telefon.
Druga recenzja, którą zamieściłam, dotyczyła książki Rainbow Rowell - Załącznik. (recenzja)

W tym miesiącu opublikowałam również mój pierwszy wielojęzyczny stosik, który znajdziecie tutaj, a także artykuł dotyczący nauki języków obcych poprzez czytanie książek, który powstał we współpracy z wydawnictwem [ze słownikiem] - klik.

Poza tym udało mi się nawiązać współpracę z portalem KobiecePorady.pl oraz z wydawnictwem [ze słownikiem].

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz