niedziela, 1 stycznia 2017

Podsumowanie roku 2016!


Moje pierwsze podsumowanie roku!
Muszę przyznać, że po raz pierwszy robię tak dokładne podsumowanie i nie do końca wiem, jak się za to zabrać! Kiedy zaczynał się rok 2016 to nawet nie myślałam o założeniu bloga, dlatego też nie zapisywałam wszystkich przeczytanych książek. Śledzić mój czytelniczy postęp zaczęłam dopiero gdzieś na wiosnę, a blog powstał w sierpniu - a zatem istnieje już pięć miesięcy!





W okresie od kwietnia do stycznia przeczytałam 36 książki, co uważam za całkiem dobry wynik!


24 książek po angielsku, 10 po polsku i 2 po szwedzku!



Rozpoczęte serie:



                                                   

 Sarah J. Maas Dwór cierni i róż (2/3)

„Dwór cierni i róż”
„Dwór mgieł i furii”



Sarah J. Maas Szklany Tron (5/6)

„Szklany Tron”
„Korona w mroku”
„Dziedzictwo ognia”
„Królowa Cieni”
„Empire of Storms” RECENZJA


Renée Ahdieh Gniew i świt (1/2)

„Gniew i świt”


Philippa Gregory Cykl tudorowski (7/?)

„Ostatnia żona Tudora. Poskromienie królowej”


V. E. Schwab Odcienie magii (1/3)

"Mroczniejszy odcień magii" RECENZJA



Veronica Roth Niezgodna (1/3)

„Niezgodna” RECENZJA


Marie Rutkoski Niezwyciężona (1/3)

„Pojedynek"  RECENZJA



Kerstin Gier Trylogia czasu (1/3)

„Czerwień Rubinu” RECENZJA


Kerstin Gier Silver - księgi snów (1/3)

„Silver. Pierwsza księga snów”


Leigh Bardugo Szóstka Wron (1/2)

„Szóstka Wron” RECENZJA


Maria V. Snyder Twierdza magów (2/3)

„Siła trucizny”
„Dotyk magii”


Skończone:

 „Nie ma tego złego” Katarzyna Żak RECENZJA

„Behawiorysta” Remigiusz Mróz RECENZJA
„Never Never” part 1 - Colleen Hoover
„Fangirl” Rainbow Rowell RECENZJA
„Załącznik” Rainbow Rowell RECENZJA
„Przez niego zginę” K.A. Tucker RECENZJA
„Stjärnlösa nätter” Arkan Asaad RECENZJA
„The narrow bed” Sophie Hannah RECENZJA
„Cyrk nocy” Erin Morgenstern RECENZJA
„Ella Enchanted"  Gail Carson Levine
„Harry Potter and the Cursed Child" John Tiffany i Jack Thorne RECENZJA
„The Killer Next Door"  Alex Marwood
„Dziewczyna z pociągu" Paula Hawkins
"Dunkla hot" - Elsie Petrén
„Inferno” Dan Brown
„Mam Twój telefon” Sophie Kinsella RECENZJA

Susan Ee Opowieść Penryn o końcu świata

„Angelfall” Sandra Ee RECENZJA
„Angelfall. Penryn i Świat Po”
„Angelfall. Penryn i kres dni”


RECENZJE FILMOWE:


STAR WARS:
Łotr 1. Gwiezdne Wojny RECENZJA

PORADNIKI:


W tym roku mam zamiar wystartować z moim pierwszym wyzwaniem -  WIELKOBUKOWE WYZWANIE 2017!


Pozdrawiam i do następnego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz